Genunchiul alergatorului

Alergători la genunchi, 5 cele mai frecvente probleme ale alergătorilor • World Class România

Conținutul

    Si genunchii nostri s-ar simti bine facand alergători la genunchi, pentru ca — in ciuda a ceea ce posibil bine intentionatii dar gresit informatii vecini, colegi si rude ti-ar fi putut spune — nu exista dovezi cum ca alergarea regulata ar dauna genunchilor. Asta nu inseamna ca nici un alergator nu este deranjat de genunchi. Dar multe probleme cu genunchii pe care le-ar putea avea alergatorii sunt rezultatul lucrurilor ce se intampla in alta parte in corp si multe pot fi rezolvate cu mici schimbari. Iata cinci lucruri pe care orice alergator ar trebui sa le stie despre genunchi. Alergatorii nu fac artrita la genunchi mai mult decat cei ce nu alearga.

    Iată câteva sfaturi despre cum să-ți păstrezi sănătatea genunchilor atunci când alergi. Lucrează-ți forța musculară Antrenorii de sport spun mereu că alergatul nu te face puternic, dar trebuie să fii puternic ca să alergi.

    E destul de adevărat, pentru că alergatul e un exercițiu repetitiv care implică un anumit grup de mușchi din partea inferioară a corpului și un număr limitat de mișcări, a zis Plack.

    alergători la genunchi tratamentul epicondilitei genunchiului

    De exemplu, alergatul nu prea antrenează mușchii șoldului, cei care te ajută să te miști dintr-o parte în alta, a zis Hamilton. Din acest motiv, mulți alergători au acești mușchi subdezvoltați. Cercetările arată că mușchii subdezvoltați ai șoldului pot duce la o durere constantă în exteriorul genunchiului.

    alergători la genunchi de ce dureri articulare noaptea

    După ce începi să alergi, fă de cel puțin câteva ori pe săptămână exerciții multi-planare, de rotire a corpului în față și în spate sau dintr-o parte în alta. Nu-ți neglija defectele din naștere Dacă ai probleme cu sistemul osos, cum ar fi platfus sau discrepanțe de lungime între oasele picioarelor, cere sfatul unui profesionist.

    Fă asta și dacă ai avut dureri de genunchi sau alte probleme când ai mai făcut sport în trecut. Un fiziolog sau kinetoterapeut te poate ajuta să rezolvi cauzele acestor probleme și să eviți alte daune ulterioare. Angajează-ți un antrenor Alergatul alergători la genunchi o mișcare naturală, dar majoritatea oamenilor nu aleargă corect.

    alergători la genunchi dureri de șold în timp ce aplecați piciorul

    De exemplu, alergatul cu salturi prea mari e o greșeală răspândită care stresează genunchii, a zis Plack. Așa că, dacă vrei să alergi mai repede, nu trebuie să faci salturi mai mari. Fă-ți o programare cu un antrenor, fiziolog sau kinetoterapeut care să-ți evalueze stilul de alergat.

    Unele strategii de protejare a genunchilor sunt foarte simple. E posibil să nu fie nevoie decât să identifici și să corectezi dezechilibrele musculare, alergători la genunchi zis ea.

    Mergi direct la medic sau mai stai câteva zile, poate-poate ți s-a părut și trece de la sine? Leziunile ce pot determina dureri la nivelul genunchilor pot să apară prin suprasolicitare, întinderi musculare, inflamații locale sau la distanţă, traumatisme directe sau chiar afecțiuni mai grave produse la nivelul cartilajelor, meniscurilor, ligamentelor şi oaselor, cum ar fi rupturi parţiale sau totale, dezinserţii, smulgeri, fracturi prin tasare s.